dinsdag 18 juni 2013

Sponsoring



Zoals waarschijnlijk ieder die deze blog volgt wel weet, werk ik al jaar en dag (meer dan 5 jaar ondertussen) als weekendvrijwilliger op de afdelingen Kinderoncologie en Kinderinfectieziekten van het UZ Gasthuisberg in Leuven. Omdat de meeste kinderen daar in isolatie verblijven, is er voortdurend nood aan boeken, spelletjes, knutselmateriaal, en al wat je kunt bedenken om ze wat afleiding te bieden.
Je hoort me al komen ...

Ik lanceer een warme oproep naar wie dit volgt om een bijdrage te doen per kilometer die ik vorder.
Vandaag kreeg ik al groen licht van een fantastische staaltrader met hoofdzetel in Antwerpen, die een € per kilometer in de schaal werpt en er zijn ook al een aantal particulieren met bescheidener, maar daarom niet minder gewaardeerde bijdragen.


Gewoon doen! Thx.

Praktisch: Tot het einde van de tocht, kan je je intentie tot sponsoring doorgeven via 'kathleenenfeikevdo@hotmail.com. Zo komt een sponsoring van bv. 10 cent per km neer op een totaal gesponsord bedrag van €80 als ik de totale 800 km afleg.
Bij het halen van de eindmeet, sturen we aan alle gulle sponsors een mailtje met het rekeningnummer van UZ Gasthuisberg waarop dit bedrag kan overgemaakt worden. Bedragen vanaf €40 zijn fiscaal aftrekbaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten