vrijdag 14 juni 2013

Het logies

Ik ben toch niet zo sterk in al die technische zaken : hoewel ik mijn blogadres nog aan niemand heb doorgegeven, heb ik al één 'follower'. Dat moet ik dus zelf zijn ...

Tja.

Ik heb een nachtje geboekt in Saint-Jean Pied-de-Port, het vertrekpunt. Via booking.com wat hotelletjes gezien, maar die leken nergens op en toen botste ik op de site http://www.espritduchemin.org/nl
Leuke site met veel info en sfeerbeelden.
Zie ook :
http://www.youtube.com/watch?v=jFhmLYLOwE0




Dat doet me er ook weer aan denken dat ik best oordopjes meeneem voor de andere gasten, om héél kwaaie blikken te vermijden bij het ontbijt.

De eerste dag is meteen de zwaarste van het hele traject : over de pas door de Pyreneeën. Dus daar heb ik, in Roncesvalles, ook maar een overnachting geboekt. En wel in een oud klooster, dat extra gastenverblijven heeft met het oog op de vele pelgrims. Vanaf daar is de voertaal Spaans. Hier een blik op dit charmante etablissement, waar ik vooral in gedachten dien te houden dat ik de zeep stevig moet vasthouden :



Geef toe, het ziet er veelbelovend uit !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten